onsdag den 29. december 2010

Vi er blevet indhentet af julesnuen

Trioen som hjælper mig mod snuen
Først mig, så min mand og nu ser det ud til også svesken er ved at blive ramt. Jeg klarer det i nogenlunde stil, med lidt kriller i halsen, tung hoved og snot. Manden derimod er gået helt ned, og ligger på langs med ingen apetit, skiftevis fryser og sveder, hoster og harker, snotter og er i det hele taget så slatten at selv hans hår ser helt forkert ud.
 Svesken har indtil nu nøjes med at hoste lidt tilbageholden og nyse i ny og næ. Håber sørmer godt nok hun går fri, for der er ikke rigtig nogen af os der lige kan overskue et sygt og pylret barn, når vi nu selv er de syge og pylrede voksne. Hvis hun bliver syg så er det jo os der skal fikse det, for vi er jo hendes voksne.
For at begrænse udbruddet af uvelkommen snue, høvler vi ingefærthe med lime og honning i store mængder, jeg med vellyst Hr. Forstad lidt mindre frivilligt.

Fru. Forstad som er så syg at hun har måtte aflyse møde med pensionsrådgiver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...