onsdag den 26. januar 2011

Centerrotten

Bistroen i Bilka i Field's


Det er mig. Jeg elsker storcentre, minicentre, banegådscentre og bycentre. Jeg er ikke sofistikeret, så jeg synes først oplevelsen er fuldendt, når jeg har spist på noget bistro af en slags. Jeg husker den slags bistrobesøg fra min bandom, som noget eksotisk, hyggeligt og lækkert, jeg gjorde med min søster. Desværre levede bistrobesøget i dag ikke op til erindringen og jeg fik nok den sørgeligset udgave af stegt flæsk, der nogen sinde har set dagens lys. Kartoflerne havde vist boet i et glas i nogle år inden de endte på min tallerken, sovsen havde trukket skind og flæsket smagte sært sødligt. Jeg må vist indse, at jeg er vokset fra det. Især når jeg ikke engang kan blive rigtig begejstret over kjöttbollar i IKEA, som ellers tidligere har været en klassisker for mig. Jeg må vist til at finde nye græsgange.

Fancy bibting der lyste og bibbede da flæsken kunne hentes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...