tirsdag den 11. januar 2011

Godmorgen optur!



Jeg har lige fået et dejligt nyhedsbrev fra Yoga Mudra, hvor der står, at de åbner en filial på Østrebro, lige imellem mit arbejde og hjem. Det er jo intet mindre end fantastisk, fordi jeg bilder mig ind, at straks bliver en af de morgenfriske, der lige kan tage en ashtanga mysoreklasse, inden jeg møder på job. For jeg står jo alligevel tidligt op med Svesken. De eneste problemer der er ved det: er 1) Svesken faktisk ikke står tidligt op, hun er ligesom sin far et udpræget B-menneske 2) At alle de gange jeg tidligere har gået til yoga (der skal efterhånden to hænder til) indikerer, at jeg mister gejsten efter 7-8 uger. Men pyt lige nu tror jeg på det, og glæder mig til at komme igang igen igen igen igen ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...