torsdag den 6. januar 2011

Små røde svampe

Min nye porcelænssvampe


Ja, de små røde fluesvampe er vist populære som aldrig før, og pyntepigen i mig er svært begejstret. Jeg var i Søsterne Greene i går, og der mødte jeg nogen i porcelæn, jeg var nød til at købe og nogen i filt. Jeg tænker, at jeg selv kan sy den slags, hvis jeg en gang skulle få brug for det. Jeg tror, at jeg er forelsket i de små sataner (man dør jo hvis man spiser en rigtig en), fordi jeg simpelthen bare er helt vild med hvide prikke på rød baggrund. Og fordi jeg fornylig læste det her indlæg hos Karen, har jeg også lige været nød til at google glaspynt, og sørmer om jeg ikke også der stødte på nogle små skønne svampe, hos Country Home.

Dem i filt jeg lod blive i Søsterne Greene

En lille svamp med venner (billet lånt fra www.country-home.dk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...