mandag den 24. januar 2011

Ud og Se med DSB

Oh Land på forsiden


Jeg er nu vendt tilbage til Forstaden fra Barndomsland. Jeg læste lidt i Ud&Se og må indrømme at artiklen om transmænd i USA rørte mig. Især den del om Rocco, der havde en tvillingsøster og hvis forældre havde fået lov til at vælge hans drengenavn, de havde opkaldt ham efter hans oldefar. Det synes jeg er så rørende, at jeg sad ude i mellemgangen med våde øjne og svulmende hjerte.


Kan ret godt lide DSB temagrøn

Mere temagrøn

Pictugrammer


Rocco født som kvinde, nu som mand!

Familieparkering

Dagen sluttede med en tur i IKEA, er viser det sig at jeg ER voksen. I hvertfald voksen nok til at parkere på familieparkeringspladsen med Hr.F og Svesken (i en lånt bildt godt nok). Måske jeg ikke behøver at fake det så meget længere, måske jeg bare bare skal tro på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...