fredag den 18. februar 2011

914 kroner og 21 øre

Beløbet med to streger under.


Det er så mange penge, jeg har stående på en konto, i det der en gang var, Amagerbanken. Jeg var ikke klar over, at jeg havde en konto der, så det er 900 kr 'Lotto-gevinst' for mig. Nu spekulerer jeg som en gal på, hvordan de mange penge skal forvaltes. Det er jo 900 kr muligheder ikke sandt? Der er flere muligheder:
- Den fornuftige: Sætte pengene ind på vores husopsparing
- Den søde: Forære min far en støvsuger
- Den moderlige: Købe noget Boblesmøbel til Svesken
- Den tøjglade: Købe taske til mig selv
- Den boligeglad: Købe nyt spejl/skab til badeværelset (det er ubeskriveligt grimt det vi har)
- Den sidste: Få en idé fra en i blogland jeg ikke selv har overvejet endnu.

3 kommentarer:

  1. Der kan godt blive råd til Bobles og tøj til dig...:-) Eller middag ude med manden...

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig! Det er lidt af en personlighedstest, hvordan man vælger at bruge sådan en lottogevinst. Jeg ser straks for mig en salig trilogi af massage, sushi og en æske chokolade at runde en dejlig dag i selskab med mig selv af med. Jeg synes, dine idéer er mere sympatiske haha :-)

    SvarSlet
  3. Jeg holder helt klart på bobles til Svesken :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...