onsdag den 16. februar 2011

Don Draper har det

Don Drapers seng med Don Drapers kone
(foto lånt her)

Lykke Leth har det, og jeg vil også har det. Nemlig et stort polstret hovedgære til min seng. Hele den tid jeg har ammet, har jeg klaret mig med puderne fra sofaen, stablet usikkert op og toppet med min hovedpude, mens ammeseancen har stået på. Men altså helt ærligt, det er da både meget mere tjekket og praktisk med sådan en fast polstring der ikke skrider og sidder fast på sengen, så sutter og andre småting ikke kan ryge ned i det sorte hul under sengen.
Tror jeg vil se om ikke jeg kan hitte ud af at lave sådan en!

1 kommentar:

  1. Ih, den er fin. Ligner lidt den seng jeg havde, da jeg boede i England.
    Dengang jeg ammede, lavede jeg samme stable-manøvre som dig. Men da vi flyttede for et års tid siden, insisterede jeg på at få en elevationsseng, i tilfælde af, at jeg skal amme igen engang. Det er altså også smart sådan at kunne køre op og ned :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...