tirsdag den 1. februar 2011

Eksemkoden er knækket.

I hvertfald her i huset. Jeg tør godt juble lidt nu, for i den sidste uges tid er Sveskens eksem bare blevet bedre og bedre. Jeg har  eksperimenteret med forskellige ting, bl.a. ikke at spise ko-mælk og tomater (det gør jeg stadig ikke), men det der tilsyneladende virker, som kuren er: Zoneterapi, Dermalog creme hver 3 time og ingen uld.
Ganske sært med det uld, fordi Svesken har stort set ikke har uld på de angrebene områder, og der hvor hun har haft uld på, har det være bomuld/uld-udgaven, så faktisk har hun aldrig han uld direkte på kroppen - ud over sine vanter og når hun har haft ansigtet tværet ned i vores sofa. Nå men i hvertfald er hende hus bare blevet bedre og bedre for hver dag siden sidste zoneterapi. Så jeg er så glad! Når det har lagt sit helt kan jeg jo prøve at give hende lidt uld på og se hvad der sker. Men lige nu tager jeg ingen chancer og fortsætter præcist som indtil nu.

Cremen i vores eksemfrie kombination. 

1 kommentar:

  1. Dejligt at I har fået bugt med eksemen, og tak for de gode råd :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...