onsdag den 23. februar 2011

Første position, anden position ...

Den animerede primaballerina.


En gang for ikke alt for mange år siden gik jeg til klassisk ballet (for voksne), og jeg elskede det. Det er godt for både krop og sjæl, og for mit vedkommende virkelig godt for kropsholdning og selvbillede. Lad mig bare være ærlig og indrømme, at jeg aldrig var særlig god til den klassiske franske ballet, og at det nok ikke kun er mine usædvanligt store fødder, der er i vejen for, at jeg kunne være blevet en primaballerina. Dette forhindre mig dog ikke i at stadig have lyst til at genoptage min dansekarriere. Jeg forestiller mig at jeg kommer til at være lidt i stil med den skønne danserinde man kan se her. Hun er lavet på The Animation Workshop af Anne Louise Laugensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...