torsdag den 3. februar 2011

Hul igennem til grannystipes.

En af mine allerførste dage i Blogland stødte jeg på dette indlæg hos hækledronningen Tusindfryd. Jeg blev røvinspireret og drønede straks op i granbutikken efter garn, så jeg kunne lave et magen til. Desværre har mine håndarbejdshænder holdt en lille smule strejke, så der er ikke blevet noget tæppe ud af det endnu. Men i går var jeg til strik og der kom jeg i gang. Så nu skal jeg bare lige have hæklet og hæklet og hæklet, sådan at Svesken også kan få sådan et superlækkert tæppe. Det nok noget af det mest barselsvenlige, jeg længe er stødt på, fordi det faktisk ikke kræver, man tæller eller noget, når først maskerne er slået op, så er det bare derudaf.

Her ligger det så, mit tæppe in spe.


I går var det Kyndelmisse og efter at have læst dette indlæg hos Æblekinder, bød menuen her i Forstaden på stegt flæsk med persillesovs. Det er en af Hr. Forstads hofretter og et lille stykke af lykke, hvis du spøger mig.

Et lille stykke af lykken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...