mandag den 21. februar 2011

Jeg er en seleklemme nede

Vidunderet helt tæt på-


Det er rigtigt ærgerligt at være en seleklemme nede, når man lige har lavet sin første vellykkede suttesnor. Det er endnu mere ærgerligt at mangle den seleklemme, når man havde tænkt sig at forære den suttesnor væk om ca. 2½ time.
Jeg må på jagt i alle gemmerne og se om ikke de klemmer jeg har købt dukker op, inden Svesken og jeg skal drage mod staden på barselsbesøg.
Jeg er ret godt tilfreds med resultatet (bort set fra det jo ikke er færdigt), jeg har brugt Glaphusets DIY, men i en lidt længere udgave. Jeg synes, det er en let forståelig DIY og føler mig som en hel hækle helt, fordi det er lykkes mig at få lavet noget færdigt.

Endeligt fik jeg brug for min gule knapsamling købt i Netto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...