torsdag den 10. februar 2011

Jolene Jolene Jolene Jolene!

Magnet købt i Dollywood, da vi var på bryllupsrejse.


Hurra! Min søde, dejlige, overskønne mand har lige ringet for at fortælle, at han gerne vil invitere mig til Dolly Parton koncert. Jeg er vild med Dolly og country i det hele taget. Så lige nu kan jeg slet ikke få armene ned, jeg vil glæde mig lidt hver dag, til det bliver den 25 aug. 2011, hvor slaget skal stå. Som opvarmning jeg vil smide greatest hit på og gjlade med på en par klassikere.
Jeg synes egentlig Dolly ser lidt sær ud nu til dags, og i virkeligheden synes jeg vist også, at hun gør det bedst som sangskriver til så mange andre (og nej her tænker jeg ikke nødvendigvis på 'I will always love you' i Whitney Houstons udgave) men føj hvor jeg alligevel glæder mig til at opleve hende live og ikke mindst se alle de andre der går til sådan en koncert. En ting er sikkert, jeg skal lufte min western boots og måske overtale Hr. Forstad til at iklæde sig den hat han købte i Nashville.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...