fredag den 4. februar 2011

Krea-Olde

Jeg har fået en idé, en krea-idé som faktisk ikke kræver overdrevet arbejde fra min side. Så det må jo siges at være en ret god kreaidé. Sveskens Oldem kan kniple, hun er vist faktisk rigtig god til det, men knipler i øjeblikket langsomt, fordi hun ikke ved, hvad hun skal gøre af produktionen. Det er trods alt begrænset, hvor meget knipleri hun kan have i sin tre'er. Men jeg er jo lidt nostalgisk anlagt og ville synes det er toppe af poppen, hvis Olde kniplede en flok border til Svesken, som jeg kunne sy ind i sengetøj og andet. Så min plan for i dag er at forhøre mig om ikke hun kunne have lyst til at kniple lidt til sit oldebarn.

Drømmer om noget i den dur, gerne i røde eller lillae farver.
(foto lånt her)

1 kommentar:

  1. Super plan. Måske hun kan lave nogle smalle nogle også. Jeg har lige fået en lille portion som jeg har syet på kjoler til datteren. Det kommer på bloggen en af dagene. Men det er super sødt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...