lørdag den 19. februar 2011

Motivation ...

Jeg har ingen motivation. Jeg kan i hvertfald ikke kan komme i tanke om, hvad der kan motivere mig.

Sukkerdellen i selskab med flonel pyjamasbukser
(Ja, jeg er en værre frækkert)


Jeg er lidt for tyk på maven - lige præcis så meget for tyk, at min dunk er en tøjstørrelse større end røv og patter. Det er pænt upraktisk, når man skal have en pæn kjole, fordi foråret byder på mindst to bryllupper. Jeg vil jo gerne af med sukkerdellen, sådan at tøjet kan sidde nogenlunde på mig. Derfor har Hr. F spurgt om vi skal vædde. Jeg skal bare lige finde ud af, hvad der mon kan holde mig i skindet.

Så der skal gang i de små grå, så jeg kan finde ud af, hvad min indsats skal være. Så jeg kan blive motiveret til at få flæsket på ret kurs, nemlig den kurs der hedder langt væk fra navlen (og alt resten af min krop)

1 kommentar:

  1. Tak for at dele :)
    Rart man ikke er den eneste der har lidt ekstra sul på maven!
    Har overvejet at starte på go kuren fra TV2, har også et par bryllupper til sommer :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...