lørdag den 5. februar 2011

Nitter

Et kort westernboot med nitter, er dog ikke helt vild med lynlåsen.

Jeg er lidt vild med nitter, ikke på den der: 'Der skal være nitter over det hele og på alting'-måde mere på: 'Nitter på en beklædningsgenstand kan være ret så fedt'-måden. I går var jeg forbi Ash-skobutikken i Kronprinsenssesgade, og her var der mange lækre sko med nitter. Endda et par westernboots med nitter, det har jeg ønsket mig længe, og overvejer stadig om jeg skal købe dem. Der var også nitter på nogle af deres børnesko, og helt ærligt hvis Svesken brugte sko (og vi havde et uendeligt børnetøjsbudget), så havde jeg sgu nok købt sådan et par til hende.

Nittesko til de små.

Nittesko til pyntepigen.
En ret lækker ikke-nittesko.

Lillebitte forstærker, synes den kunne være fed som Ipod-dock.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...