søndag den 13. februar 2011

Nr 4

Uuuh med chili.


Lakrids nr. 4 fra Johan Bülow er en helt bøtte af små stykker lykke. Jeg har fået den her bøtte af søde Grethe, der ordner regnskaberne på mit arbejde, særligt importeret fra Bornholm for at gøre mig og min lille mave glad. Jeg havde ellers optaget, at man kunne købe dem i Meyers lille udsalg inde ved Kongens Have, men det er lukket nu. Rygtet siger også, at de er til salg i Tivoli, men altså de holder jo vinterpause. Så jeg er lige nu jagt efter en forhandler i København. Hvis nogen her i Blogland skulle kender til et sted, hvor jeg kan erhverve mig et par bøtter, ville jeg blive meget glad!

4 kommentarer:

  1. Ikke at du kan bruge det til så meget derovre i Kjøwenhavn, men jeg har set dem i Kolding Storcenter og ville faktisk have købt en af dem til dig! Men da jeg stod der og så på de forskellige der var, kunne jeg selvfølgelig ikke huske HVILKEN slags du var vild med.

    SvarSlet
  2. Jeg er næsten sikker på, at jeg så dem hos Løgismose - helt oppe ved kassen :)

    SvarSlet
  3. Ja, det er klart de bedste :-))

    Bl.a. Magasin
    Ellers find andre her: http://lakrids.nu/forhandlere/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er jo så heldig at vi har en forhandler her i Forstaden, så jeg behøver ikke at bevæge mig ret meget mere end et par hunderede meter for at få fingrene i hapserne. :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...