fredag den 25. februar 2011

Opbevaring

Tøndetoppe.


Svesken har temmelig store mængder af bamser, bøger og ting der siger raslelyde. Lige nu er hele bundtet hjemløs og farer derfor forvildet rundt i vores (ikke ret store) stue. Jeg kunne virkelig god tænke mig en pæn, praktisk og tjekket løsning. Men synes faktisk ikke rigtig, jeg kan finde eller kommer i tanke om nogen former for praktisk opbevaring, der tilfredsstiller alle mine behov. Af samme grund går jeg rundt med øjne på stilke, for det kunne jo være, at der var en åbenbaring lige om hjørnet. I Kvikly i går var der nogle fastelavs tønder, og jeg overvejede (kort) om sådan en skåret over i to, kunne være en løsning hjem til os. Men synes ikke de er rigtig pæne, og de kan heller ikke stables. Tænker at når Svesken når legehusalderen, kan hun få en til legehuset, måske som blomsterbed.

Klassiske tønder.

Tønder peppet gevaldigt op. (pyntetønder?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...