onsdag den 9. marts 2011

De sjove dage.

Der er dage, der er sjovere at stå op til, end dem hvor Svesken vågner en time tidligere end normalt, Hr. Forstad ligger syg med influenza og det der en gang var en lejlighed, mest af alt minder om Jerusalems ødelæggelse. Weekenden sædvanlige rengøringstornado er udeblevet pga al verdens festivitas og vi var desværre ikke forudseende (læs: ordentlige) nok til at få ordnet opvask, vasketøj, guldvask og småting inden jeg drog mod Fyn torsdag formiddag. Det hævner sig så nu, selv om jeg har vasket op, sat tøjvaske over og ryddet en anelse op, mangler der stadig en del, før jeg kan være bekendt at kalde vores 55m2 for et hjem.
Det som jeg har allermest lyst til, er elles at nyde mine sidste barselsdage i en sky lykkelig babyduft (ikke sure sokker) og så ellers få en stor del af mine påbegyndte gør det selv projekter færdige.

Vi har ikke engang noget ordenligt mad, så jeg har spist makral i tomat, som ifølge Hr. Forstad er skilsmissegrund, fordi der er det klammeste i verden.

1 kommentar:

  1. Hahaha. Jeg troede at makrel var okay, men at makrelsalat var skilsmissegrund...:-) Håber ikke han hænger dig op på det. Drop oprydning og hyg dig med din lækre baby.
    Kh Vibeke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...