lørdag den 26. marts 2011

Mig? jeg er sådan lidt country!

Westernstøvlerne i gangen, de seje i
 bronzefarvet slangeskind er gemalens


I øjeblikket bruger jeg tid på at spekulere over selvbilleder, ikke bare mit eget men også andres. For noget tid siden var vi til et bryllup, hvor gommen holdt en dejlige tale til sin brud. I den fik han understreget, at han, i hvertfald når han selv skal sige det, er meget musikinteresseret og fremme på beatet. Hvis du spøger mig, er det ikke helt sådan verden forholder sig. Bevares han hører musik og går til koncerter, men det gør stort set alle dem jeg kender, så igennem min optik er han bare helt almindelig.
Den oplevelse fik mig til at granske mit eget selvbillede, for jeg synes faktisk, jeg er lidt country, fordi jeg hører Pasty Cline, har et par cowboystøvler, skal til Dolly Parton koncert og i øvrig har været i Nashville. Men i virkeligheden må jeg nok indse, at jeg bare er en temmelig normal forstadsfrue med en forkærlighed for småpinlige ting fra den americanske midtvest. Jeg tror i hvertfald, det er de færreste, der kender mig, der synes, jeg er særligt cowgirl.

Coveret på et af farvoritalbummene.

Dollybilletterne på køleren

Motiv på en af mine nye platter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...