onsdag den 13. april 2011

Babybio

Jeg har sendt mand og baby afsted til babybio, mens jeg selv plejer en noget træls hovedpine. De skulle mødes med mandens buddy, som også er på barsel. I dag har den anden babys mor dog snuppet ungen med til mødregruppe, så min mand er lige nu i babybio med en anden mand og én baby. Jeg kan godt blive lidt bekymret, når min dejlige og lækre mand sådan bevæger sig meget dybt ind i det, man normalt vis opfatter, som rendyrket kvindeland. Ikke fordi jeg synes, han bliver kastreret, men mere fordi jeg er bange for, at der findes damer derude, der synes at min mand er for lækker og ansvarsfuld og forsøger at hapse ham. Hvis jeg lige tager de realistiske briller på, ved jeg jo godt, at stort set alle de damer, der er at finde til div. babyting, selv har en mand (hvis det er sådan en, de gerne vil have) og derfor er temmelig ligeglade med min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...