mandag den 4. april 2011

Ja, hvor vi glæder os!

Designkartellet, det lyder da ret tjekket.


Jeg har været på fødeøen et par dage for at fejre ældste-nevøen. Svesken og jeg drog vestpå fredag eftermiddag og returnede igen søndag, og mens vi promenerer ned mod paladset, passerer vi lige forbi det her skilt i et tomt butikslokale. Da jeg flyttede ud i forstaden, var der hele to butikker, der solgte tjekkede ting. Desværre er de begge lukket, så derfor er det med stor forvetning i mit lille hjerte, at jeg venter på, butikken slår sine døre op og sælger mig en dejlig drøm, og noget mere gejl til mine display me kasser

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ja, det bliver fedt. Jeg bor lige overfor - og måske bliver jeg rent faktisk en del af konceptet - nu må vi se :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...