søndag den 10. april 2011

Mahjong

Jeg elsker at spille spil, der ikke kræver for meget intellektuelt. Derfor er jeg også helt vildt med Mahjong, når jeg selv skal sige det, er jeg heller ikke helt dårlig. Faktisk er jeg så god, at jeg ikke kender nogen, der er bedre end mig. Et par at mine venner har desværre haft heldet med sig og slået mig i et par af banerne. Neurotisk som jeg er, er jeg så nød til at gøre alt hvad jeg kan få at slå dem af pinden. Så det er mig og kun MIG der er den bedste. Derfor har jeg brugt noget af min weekend, på at spille et par baner.

Jeg er bedst, der hvor der er en lille roset.


Heldigvis har solen skinnet, så jeg har også været på gårtur, gjort forårsrengøring*, tørret vasketøj udenfor og fanget solstråler mens jeg har strikket.

*Eller altså i hvertfald gjort lidt rent

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...