lørdag den 30. april 2011

Mange tak for det!

Jeg er så heldig at jeg har modtaget en blogger award. Det er jeg da ret stolt over, så jeg deltager da gerne. Mange tak til Moster Maja for den.

Den opfordre til at jeg fortælle 7 ting om mig selv. De kommer her.

- Jeg har gigantiske fødder, da jeg var 10 år brugte jeg str 40-41. Fødderne er heldigvis ikke vokset siden, det var ellers noget af det ved at være gravid der gjorde mig mest nervøs. Jeg tror selv på at de forblev i egen størrelse, fordi jeg gik med indlæg der løftede svangen en lille smule.

- Jeg har lovet mig selv at forsøge at være så positiv som mulig. Derfor forsøger jeg altid at give en mulighed med en afvisning. I stedet for at sige: 'Jeg kan ikke lide jordbær', vil jeg hellere siger: 'Jeg kan bedre lide kirsebær' - I perioder går det bedre end andre.

- Jeg var lun på Hr. Forstad allerede da jeg gik i 6. kl. Han syntes til gengæld, at jeg var noget sær.

- Min mor døde, da jeg var 4 år og jeg er derfor vokset op kun hos min far. Min far er en af mine bedste venner og jeg drømmer om en gang at komme til at bo meget meget tættere på ham.

- Inden i mig bor der en rigtig flink fyr der hedder Frank. Han elsker at se sport i TV, drikke guldøl og så prutter og bøvser han uhæmmet. Frank synes ikke at aftensmad er noget særligt, hvis ikke der er sovs til og så har han engang brugt en helt flakse rensmælk som creme på mine ben.

- Jeg elsker at spille alt muligt og kan bedst lide at vinde, men mest spiller jeg for at være med. Jeg kan blive helt høj af at spille TP eller Bezzer wizzer med mine venner. Inden jeg fik ammehjerne var jeg faktisk også ok god til den slags spil. I dag er det mere bejeweld og Majhong jeg spiller.

- Jeg elsker huse. Jeg elsker huse så meget, at jeg ikke rigtig, gider at tage på ferie steder, hvor der ikke mindst er et par gode huse at kigge på. Jeg synes langt de fleste huse, har noget rigtig spændende at byde på, særligt hvis man kender deres forudsætning og den udvikling der er gennemgået fra første skitse, til endeligt resultat.. Af samme årsag bliver jeg tit meget frustreret, når jeg tager på arkitekturudstilling, for det er desværre ret sjældent at tankerækken og de konklusioner, der har ført til forskellige beslutninger er fortalt.

I stedet for at give awarden videre* vil jeg gerne anbefale nogle bloggere, som jeg synes, gør det rigtig godt!

Blåmejsen og Sortmejsen: Fordi Mejse er så sød og åben, og fordi hun har mod til at turde dele en masse svære tanker.

Rappedikke: Fordi hun er for lækker, laver for lækre ting og har for lækre børn.

Superheltemor: Fordi hun er alt for sjov og giver mig (og manden) endnu mere lyst til at få 4 børn.

O'mAnne: Fordi jeg altid får fyldt noget på, når eg læser over ved hende. Enten er det tanker eller grin.

Førkenen & Baronen: Fordi hun er så skide sej til at hækle, og fordi jeg personligt er SÅ forelsket i skaldepanderne at jeg gerne ville eje dem allesammen + et par stykker som indtil nu kun er idéer inden i mit hoved.

*Hvis nogle af disse blogger har lyst til at lege med, er det selvfølgelig en award.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...