mandag den 16. maj 2011

Melaminskåle med låg

Dagens Netto-scoop.


I denne uge har Netto et rigtig godt tilbud på melaminskåle med låg. I deres reklame står der: 'kun meget få i hver butik' Min indre samler kunne ikke lade dette gode tilbud går min næste forbi, og af samme årsag havde jeg været i ikke mindre end to Nettobutikker før klokken var 10:00. Den første jeg kom i, havde slet ikke skålene og jeg fór straks videre til næste, hvor jeg i bare iver købte intet mindre end 8 skåle (altås to sæt á fire skåle). Jeg synes, skålene er både pæne og anvendelige, og jeg er rigtig glade for dem, nu skal jeg bare lige regne ud, hvor i alverden de skal presses ind henne.

1 kommentar:

  1. Ih dit heldige asen. Jeg elsker melamin og Nettos gode spotvare. Det var et kup.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...