tirsdag den 28. juni 2011

Nyt navneskilt

Noget i den her stil. Men vores navn giver mulighed for en anden opsætning.

Jeg har i længere tid ledt efter et gammel Scrabblespil, til at lave et familienavneskilt af. I går lykkedes det endeligt. Jeg var i kakkelbordenes højborg, en kæmpe genbrugs i barndomsbyen, og mon ikke jeg var så heldig at der var et gammelt Scrabble til salg. Med fine træbrikker og lækkert tysk pointsætning (W giver kun 2 point). Jeg tjekkede om alle bogstaverne, der skal bruges til vores temmelig lange navn, var der, og sørmer om jeg ikke var uhyrer heldig. Så nu skal vi have et navneskilt. Det bliver fedt, det eneste er, at jeg selvfølgelig får lidt ondt i maven over at skulle lime de fine brikker fast på pladen, men det bliver gjort, for jeg har jo købt spillet til det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...