torsdag den 23. juni 2011

Se lige mig!

Megasokken fra egen hånd.

Nej se lige hvad jeg har lavet. Jeg har strikket min første sok. Jeg synes, faktisk det var temmelig svært og at jeg skulle koncentrerer mig og tælle hele tiden. Jeg har strikket den til Hr. F, fordi det er meget fedt at være lidt housewifie og gøre sin mand varm og glad. Desværre har jeg ikke styr på mandens fødder, for jeg har fået strikket sokken (ja der er foreløbig kun én) temmelig meget for stor i forhold til hans fødder. Nu overvejer jeg så om jeg skal pille op og strikke den i hans størrelse (noget af den kan vel bruges) eller om jeg skal lave en tilsvarende stor og forære væk til en mand med megafødde.

1 kommentar:

  1. Du kan pynte den med noget rødt og grønt, så kan du bruge den som julesok...og så strikke et helt nyt par til manden.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...