lørdag den 4. juni 2011

Shopping




Jeg kan konstatere, at jeg er low maintanence, hvad angår shopping. Det er ikke fordi, jeg ikke bryder mig om luksusting. Jeg drømmer om tasker fra Botega Ventta, at designe mit eget stel og er vild med volddyre stole. Men når det er sagt bliver jeg nød til at krybe til korset og indrømme, at de bedste shoppingoplevelser jeg har i øjeblikket er i Netto og i dag i Bilka. Jeg elsker at gå fra børnetøjsafdelingen, til bøger og papir over i køkkentøj. Jeg råhygger mig, og til Hr F's store iritation kan jeg snildt bruge både hele og halve timer i den slags dagligvarebutikker.

- Fra telefonen!

1 kommentar:

  1. det er samme rute som jeg plejer at tage, og det er da smart, alt hvad man skal bruge under et tag. Og så længe du bare kigger skader det vel ikke.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...