tirsdag den 26. juli 2011

Ny og forbedret Fru Forstad

Billede lånt her


Her i huset er der nogle ting der er meget svære for os. Vi har svært ved at holde os fra slik og sodavand, selv om vi virkelig godt ved, det er meget usundt. Vi motionere for lidt, selv om vi godt ved at det er virkelig dumt at være for lade og vi er megadårlige til at få vaske op. Men i dag har jeg sgu vaske op lige efter aftensmaden, og jeg er så stolt af mig selv og tilfreds med resultatet, at det på mange måder svare til at jeg har løbet 10 km på 45 min (noget der aldrig kommer til at ske). Jeg føler mig som et nyt menneske, jeg har nærmest fået en åbenbaring og håber er sikker på, at jeg fremover vil vaske op hver dag. Når det så er sagt så glæder jeg mig også allerede til når vi engang flytter, for så står den på opvaskemaskine, og mandens pt mest våde drøm en Hästens seng. Her er der måske nogen der tænker: 'Hvorfor lige verdens dyreste seng, en billiger kan vel gøre det?' Men det er fordi Hästens laver sengen der 210x200, og det er dejligt.

Der sker sgu ikke for meget i ens liv, når opvasken er højdepunktet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...