tirsdag den 19. juli 2011

True Blood



Uhh verdens bedste intro

Jeg blev sat helt bag om dansen den gang, alle gik i spagat over Ringenes Herre, Harry Potter og den slags magiske universer. Ikke fordi jeg har noget imod store episke historie, nok mest fordi jeg tænkte, at jeg lige ville læse bøgerne først. Jeg er bare aldrig kommet i gang med de der bøger og nu er hele hypen lidt over. På sammen måde kom jeg heller ikke med på Twillight-bølgen, men det er nok, fordi jeg er dobbelt så gammel som kernemålgruppen. Til gengæld kan jeg næsten ikke trække vejret af spænding ved tanken om, at True Blood er gået i gang med en ny sæson. Til jer der ikke kender serien, kan jeg fortælle, at den er fyldt med sex, drugs & vampyrer (og varulve og feer og panter og hekse og hill billies og skiftere og ...). Det er en voksenudgave af alle de andre vampyrerserie der pt kører på div tv-kanaler og den holder for hårdt. Personligt er jeg forelsket i Hoyt, der er en god kristen dreng med sunde værdier, han lægger asfalt og er kærester med en sød vampyrpige. Se den hvis du mangler noget at fylde de kedelige regnfulde sommeraftner ud med, eller se den fordi det re den fedeste serie ever (større end Mad Men9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...