søndag den 28. august 2011

Dolly Parton

jeg var til Dolly Parton koncert i torsdags*. Jeg elsker Dolly, hun er toppen. Hun nåede hele vejen rundt, både om Led Zeppelin, Beatles, Chatrina and the Waves, Queen Latifa, Tina Tuner og sig selv. Personligt er jeg mest til, når Dolly synger Dolly, allerbedst når hun skruer ned for selvironien (som jeg i øvrigt elsker) og op for inderligheden og mandolinerne.
Det er også svært ikke at være imponeret over, at damen er i så god form og at hun formår at få røde perlefrynser til at se bragende godt ud. Det er vel nærmest kun Prince, der kan få noget tilsvarende til at virkelig lækkert og troværdigt.

Jeg er ikke band T-shirts, men jeg kunne ikke stå for Dollys indkøbsnet 'Tote of many colors'

Dolly har været med i Netto i dag.


*Nej jeg spytter ikke på politikere, heller selv om jeg ikke er enige med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...