torsdag den 4. august 2011

En Liberty-mødom er taget.

Jeg har købt mit første stykke Libertystof. Det er meningen, at jeg skal sy en luftig bluse til Svesken, som har været noget kogt de sidste par dage i sine tætsidende jersyboddies. Jeg ville have forsøgt mig her til aften, men der gik selvfølgelig madlavning, opvask, støvsugning, tøjvask, arbejde og træt Sveske i det hele. Så projektet er udsat til i morgen.

Stoffet der lige om lidt er en fin bluse.

I fotoudfordring stod den på skyer i går, men de var altså temmeligkedelig og ufotogene alle dem jeg så i går, så I må nøjes med yndlingsfarven i dag.

De fine og nu noget slidte sutsko.


Skoene har jeg fået af Hr. F i julegave for et par år siden. Han har Købt dem Area Store, der ligger i Store kongensgade, og i virkeligheden er de samme pink farve, som går igen her på bloggen. Men jeg nåede ikke lige at fotografere dem, den gang der var dagslys. (Jeg ved godt, at det giver meget dårlig mening at oploade et foto, hvor det er farven, der er den vigtigste, når nu farven ikke er rigtig. Men bær over med mig, jeg er stadig ved at lære, hvordan et hverdag med to udearbejdende forældre duer.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...