fredag den 26. august 2011

Gode miner til slet spil.

Jeg har netop været ud og ekvipere mine ben til at bryllup vi skal til i morgen. Jeg maglede et par strømpebukser til at lune pusselankerne, fordi det par jeg hidtil har brugt er gået itu. Jeg suser hen til Woolford damen, som finde et par cremede strømper op af skuffen. Efter et kort blik på sukkerdellen, ville hun gerne vise mig en tubekjole, som 'Rigtig mange gravide, er meget glade for fordi den fremhæver maven så fint ..' hun kunne også lige fortælle ' ..at hvis strømpebukserne klemte hen over maven, kan du bare vende dem om, de er nemlig 5 cm højere på ryggen.' Altsammen storsmilende og indforstået, jeg nænnede ikke at fortælle at der faktisk ikke var en baby.
Det er 3.  gang inden for forholdvis kort tid at nogen har troet, at jeg stadig/endnu/igen var gravid. For et par måneder siden, ville mine gode venner godt vide om jeg ventede mig, til polterarben for 3 uger siden, var der en der holdt ret godt fast i en øl og først gav slip, da hun havde sikret sig, at jeg ikke ventede mig og så i dag. 

Jeg ved godt, at jeg har flæsk midt på maven, men helt ærligt jeg er ikke fed. I hvertfald ikke hvis man skal tro mit BMI, som holder sig fint i normaltvægtigområdet, desværre sidder ALLE mine overflødige kilo lige foran på maven, som i øvrigt strutter (jeg har naturlig strutmave, ønskede mig ellers strutbryster). Suk suk - det hjælper jo heller ikke på noget, at jeg starede dagen med 3 af yndlings småkagerne.

2 kommentarer:

  1. Haha - arj, undskyld, men det er altså ret sjovt, når man sidder på sidelinjen og læser det. Men hvis sandheden skal frem, så er det vist også kun et spørgsmål om held, at det ikke har overgået mig endnu. Jeg er nemlig (når jeg ikke er gravid) den heldige indehaver af en dellebælte - begrebet muffintop får helt ny betydning, hvis jeg hopper i et par lidt for lavtaljede bukser. Så normalt ser jeg faktisk ud som om, jeg er gravid både på maven og på ryggen. Sørgeligt, men sandt.

    Er dog ret imponeret over, at du kunne holde munden lukket hos strømpedamen. Du er tydeligvis et bedre menneske end mig, for jeg er ret sikker på, at jeg ville have sagt et eller andet ikke så pænt...

    SvarSlet
  2. fnis....... os med en lettere deform krop må bare lidt ekstra meget for skønheden.... tak for aftenens grin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...