tirsdag den 16. august 2011

Radiostilhed

Der har været stille på bloggen, ikke fordi jeg er blevet sur eller noget, bare fordi jeg lige har været optaget ude i den virkelige verden. Min uge har i grove træk set sådan her ud:
Lørdag - polterarben for veninde.
Søndag - tømmermænd/bræk & farsbrød.
Mandag - stadig tømmermænd, laven lister i forsøg på overblik.
Tirsdag - indkøb, kagebagning & gaveshopping
Onsdag - Ikeatur, kagebagning & stegt flæsk
Torsdag - mere kagebagning, mere indkøb og mere farsbrød, denne gang uden sovs.
Fredag - sætten telt op, hente stole, dække bord
Lørdag - holde fest, tage telt ned
Søndag - rydde op efter fest og tage hjem fra Fyn
Mandag - arbejde og forsøge at lange
Tirsdag - arbejde og komme ud af festboblen.

Vi havde kagebord til Sveskens 1 års dag, så jeg har også haft sukkertømmermænd i langt de fleste dage af sidste uge. Nu er vi tilbage i forstaden og skal se om ikke, vi kan få en alm. hverdag i en alm. familie til at løbe rundt. Det er ikke alt for nemt, når man har en Sveske, der bliver ked af at blive afleveret i vuggeren, et små kedeligt job og en amisiøs plan om både dyrke motion og hobbies.

Truntens kagebord - nam nam



- Fra telefonen!

1 kommentar:

  1. Godt at høre fra dig, jeg var ved at blive helt bekymret. Lækkert kagebord I fik bikset sammen...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...