onsdag den 21. september 2011

2 for 1's pris



Her i huset er der én, der kan stave og sætte kommaer, og én der ikke kan. Jeg er den, der ikke kan, og det er måske derfor lidt fjollet, at det er mig, der skriver blog. Jeg kan godt lide at skrive og jeg kan godt lide at øve mig i at skrive. Men nogen gange er jeg for træt, for distraheret eller for sjusket til at gennemtjekke mine indlæg. Derfor er det utroligt heldigt at jeg er gift med stave- og kommafascisten Hr. F. Han har gennem længere tid korrigeret mine indlæg (der er altid logget ind på hans computer også), men nu er han sørmer også begyndte at skrive tilføjelser. Derfor kan jeg glæde faste læsere med 2 for 1-tilbuddet her på bloggen. I får simpelthen det bedste jeg har i tillæg til mig, nemlig Hr. F.

P.S. jeg har ikke noget interessant at fortælle ellers, da jeg har været syg i et par dage og mest kan fortælle om, hvor synd det er for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...