tirsdag den 27. september 2011

God morgen, god morgen på hele cykelstien

Jeg cykler til og fra arbejde, hvilket medfører, at jeg hver morgen kæmper mig ned af Nørrebrogade sammen nærmest alle andre cykelister i Københavnsområdet. Mange dage er det bare en præmiss for at komme hurtigst mulig på arbejde, en del dage er det pænt belastende, fordi alle de andre kører langsommere og mere uforsvarlig end mig, men i dag var det en fest. Solen skinner og der var ingen vind, og ca. omkring Nørrebroparken stødte en glad musikant til slangen af morgenfriske cykelister. Han hørte musik og sang ret højt med. Første nr. var et hip hop nr. hvor han rappede taktfast og kastede med håndtegn, næste nummer var vist noget storladet r'n'b for i hverfald begyndte hans arme at flagre teatralsk ud til alle sider, mens han sang højt og inderligt. Han slap fra mig ved Elmegade, men det sidste jeg så til ham, var at han hoved hoppede ihærdigt op og ned et par cykelrækker foran mig. God morgen siger jeg bare, hvilket fest! Det er bare lidt sjovere at cykle i solskin og med prima underholdning.

Min tlf lå desværre pakket væk, så jeg kunne ikke fotografere ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...