tirsdag den 27. september 2011

Mikael Kamper har det

Se den flotte hage
Billede lånt her

Mikael Kamper, Buzz Ligthyear, Batman, Hr. F og Svesken har ét til fælles nemlig den karekterfulde heltehage. Den er fin, kantet og gerne med en lille kløft til at understrege alvoren. Jeg elsker Hr. F's heltehage og den var bestemt en af grundende til at jeg faldt for ham, det skyldes nok at jeg har læst ret mange romanblade. I dem er 1. Elskerens hage også altid beskrevet grundigt og med de ovennævnte stærke træk. At Svesken har heltehage er jeg til gengæld lidt usikker overfor. Især fordi hun hverken er nyhedsvært eller actionfigur med gigantisk ego. Måske jeg bare skal krydse fingre for at rygraketten virker optimalt omkring 2030 når hun skal til at vælge karriere.


- Fra telefonen!

1 kommentar:

  1. Heltehager holder. Også på svesker! Er sikker på, at hun både er og bliver yndig - og det er da fedt for hende, at karrieren allerede ligger klar. Hvem vil ikke gerne være superhelt(inde)?! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...