onsdag den 28. september 2011

Røvsprækker

Da jeg i sin tid købte mit første kompakte lommekamera, var det primært for at fotografere røvsprækker. Når man har været ung i 0'erne, hvor det var særdeles populært med bukser i knæhaserne og dertilhørende røvsprækker, kan man ikke undgå at have set 10.000 af slagsen. En del syntes, at moden var forfærdenlig, men jeg bekender mig til den gruppe af folk, der elsker røvsprækker og derfor også hængerøvsmoden. 'Hvorfor?!' vil nogen nok spørger, 'er du så vild med røvsprækker?' Svaret er: 'De gør mig bare i lidt bedre hurmør'. Jeg tror røvsprækkerne er en slags mandekavalergang, og jeg bliver opløftet af fænomenet, ligesom de fleste mænd jeg kender, bliver glade i låget af kavalergange.
Svesken er med på dillens, og glæden ville ingen ende tage, da hun skulle have sin første cykeltur bag på sin fars cykel. Da vi endelig fik bakset hendes ned i stolen og ind i hjelmen, fejrede hun det ved at masse sin små kolde og fedtede fingre ned i Hr. F's røvsprække. Behøver jeg at sige at jeg var en stolt mor?

1 kommentar:

  1. *HA HA*...den er go' og helt ny for mig. Det må være dagens grin ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...