torsdag den 1. september 2011

Svend, verdens smukkeste navn

Siden jeg var ca. 14 år har jeg vidst, at når jeg får en søn, skal han hedde Svend. Jeg synes, det er et af det smukkeste og sejeste navne der findes, og så hjælper det jo gevaldigt, at min morfar hed det. Men faktisk hjælper det også, at Svend Auken hed Svend, for han var så sød og god. Her taler jeg ikke om hans politiske holdninger, men om hans kamp for miljøet og hans høje arbejdsmoral. Faktisk synes jeg også, at han var en flot mand. Både min morfar og Svend Auken har forladt denne jord, så nu er der altså et underskud af gode Svend'er og derfor anser jeg det for min pligt at avle et drengebarn inden for nærmeste fremtid (træk vejret, her mener inden for et par år ik'), så vi kan få ro i Svend-balancen.
Hvis du har lyst til at læse en rørende artikel om Svend Auken, kan du starte her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...