torsdag den 8. september 2011

transporttid

En gang boede jeg i Aarhus og havde en kæreste i København, og en anden gang boede jeg i København og havde en anden kæreste i Aarhus. Med andre ord jeg har kørt virkelig lang tid i tog, for at nå min elskede. Rigtig lang tid i tog, for det var selvfølgelig lige, da der var vejarbejde på skinnerne mellem Aarhus og København jeg pendlede allermest, så sådan en togtur tog 4 timer! Den gang strikkede jeg ikke, hvilket jeg i den grad ærgrer mig over i dag, for togture går virkelig hurtigt, når man strikker og man kan faktisk få strikket ret meget på 4 timers uafbrudt transporttid. Alt det har jeg opdaget, fordi jeg i går var i Kalundborg. Det ligger på Sjælland nuvel, men så meget vest på man overhovedet kan komme, og det er nok også Danmarks langsomste togforbindelse, der går til Kalundborg. Derfor kørte jeg i tog 4 timer i går, og på den tid fik jeg næste strikket en hel hue efter egen opskrift. Jeg er så stolt at jeg er ved at briste og har megaoptur over at jeg lille Fru Forstad, er i stand til at lave strikkeopskrifter (Godt nok på en hue, men fuck det jeg er sej!)

Jeg vil også rigtig gere vise huen frem, men der mangler lige en kæmpekvast og lidt dagslys, før det kan lade sig gøre.

2 kommentarer:

  1. Respekt! Glæder mig til at se huen!

    (I øvrigt har jeg selv taget toget til og fra Kalundborg alt for mange gange, og dengang nørklede jeg heller ikke. Nøj, jeg kunne have hæklet mange tæpper på den tid, jeg har brugt i dét tog. KAN ikke forstå, at det skal køre så langsomt. Boede engang i Nice, og jeg skulle ikke spekulere alt for meget over, at man rent faktisk kan komme hurtigere til Nice, end man kan komme til Kalundborg. Godt nok med fly, men allywl...)

    SvarSlet
  2. Er det mon en hue med "horn" igen;)?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...