søndag den 11. september 2011

Weekend

Her er weekenden forsvundet op i forloren hare, 47 års fødselsdag, søndagsmiddag med veninderne og kræmmermarked på Bellahøj. Jeg keder pt efter det stel min farfar og farmor havde, derfor var det oplagt, Svesken og jeg trippede ned på markedet for at se, om vi mon kunne drive det op (og for at lade Hr. F have tømmermænd i fred). Der var ikke noget stel, til gengænld var der virkelig mange mennesker af en slags, som jeg sjældent støder på. Mit fordommesfulde selv kalder dem under et færgefolket. De er kendetegnet ved overvægt, træsko, hvide tennissokker, dårlig hud og en forkærlighed for skinkedyret. Jeg var heldig at finde 4 Bo Bedre bøger fra 1970'erne.
























Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...