søndag den 9. oktober 2011

E-løbet

Der er mange tilskuere og løbere.

Min far er en glad løbeentusiast, det samme kan man sige om Hr. F (i perioder), derfor har jeg i dag været i Dyrehaven, for at klappe af de to. Det er altid festligt at være i Dyrehaven, når der er E-løb. Jeg har kun prøvet, at vejret var fint og solagtigt, det hjælper garanteret også på oplevelsen. En stor del af opgaven for løbetilskueren går ud på ikke at blive alt for svimmel af at se på den lange hoppeden slange af nærmest ensklædte prustene motionister. Jeg så min far, men missede Hr. F. Min far var meget tilfreds, han fik en nåletid (dvs. han var blandt de 25% bedste i sin aldersgrupper). Hr. F. var lige præcis et minut langsommere pr. kilo han havde taget på siden sidst. Jeg selv var meget tilfreds med at have gået et par km i hver retning for at være den loyale datter og kone.

Min far med sine tændstikstynde løbeben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...