lørdag den 22. oktober 2011

Med på bogmoden

Fik jeg sagt jeg vandt i poker i går?

Vi har længe haft planer om at rydde grundigt op og gøre vores lejlighed slagsklar. Det er jo meningen, at vi skal flytte tilbage til fødeøden (gerne i noget der minder om drømmerhuset), når jeg fundet et job, og vi har solgt paladset i forstaden. Da der ingen jobs er at få, er planen vist at starte med at forsøge at sælge lejligheden. I dag gik vi så så småt i gang. Første afdeling af oprydningen gik ud på at gøre vores bogreoler moderne, eller det er vist i virkeligheden so last season, men nu er bøgerne sat i farveorden (i stedet for efter emne, for faglitteraturen og efternavn for skønlitteraturen). Vi tror på, at det giver et mindre rodet udtryk og dermed illusionen af flere m2. Hr. F synes at resultatet er fint og giver stuen bedre energi (tøs), Jeg selv synes det er ukultiveret og så irritere det mig også at afsnittet med grå/brune og grumsede fylder så meget.

Skønlitteratur og arkitekturbøger

Kogebøger og andet faglit.
Sort, blå, lille og rød reol.
Orange, gul, grøn, brun, grumset, hvid og grå reol.
* Så kigger I ikke på rodet vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...