onsdag den 12. oktober 2011

Vanter vs iPhone

Jeg er glad for min arve-iPhone, af mange grunde. En af dem er, at jeg nu næsten aldrig farer vild, fordi den har en smart kortfunlktion. Der er bare lige det problem, at iPhone hele tiden lukker, hvis man ikke ustandseligt gramser på den. Det er svært at gramse på smartphone OG cykle samtidig. Derfor må jeg mange gange i løbet af cykeltur, når jeg holder for rødt eller lignende så lige åbne iPhone, med smart følebevægelse på skærmen. Nu er det så blevet vantetid, og ved I hvad? Man kan fanmer ikke betjene f#?king iPhone med vanter på. Selv om jeg har et kærligt forhold til min iPhone, så har jeg et endnu kærer forhold til mine vanter, og er selvsagt frustreret over at de to er så dårlig en kombination.

De elskede vanter.

1 kommentar:

  1. Hej Nanna
    Jeg havde det selv samme problem.. Jeg kom selv ud af det med denne løsning http://designbydalkaer.blogspot.com/2012/01/mobilvenlige-vanter.html
    Men jeg havde fingervanter.. Ved ikke om det ville virke på vanter af din type.
    Glæder mig til at møde dig ons. d. 8 hos Mette.
    Louise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...