tirsdag den 25. oktober 2011

Vild med Dans

Jeg er vild med dans og vild med 'Vild med Dans' af samme årsag er jeg ked af, at jeg ikke er en semikendis, så kunne deltage i programmet. Jeg har dog haft en drøm, der kortvarrig fik mig på andre tanker. I drømmen fikjeg lov til at være med i Vild med Dans. Problemet var bare, at mine makker var HKH prins Joachim. Lad mig formulere det sådan her: vores kemi var ikke i top. Prinsen var, som  altid, meget formel og stiv i det, og gennem hele forløbet temmelig irriteret over, at jeg blev ved med at danse ind i ting. Men helt ærligt, det var da også ret strengt af min hjerne at placere vores træningsfaciliteter i min mormors stue. Viblev stemt hrutigt ud og jeg vågnede heldigvis uden HKH J ved min siden, men med den dejlige (dårlige danser) Hr.F i stedet.

PS. Hvis du kender en der caster vejrværter og Vild med Dans, så er jeg frisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...