torsdag den 24. november 2011

Jule-CD'er (og en røffel til ufrække croonere)

Flot fyr (?) lånt her


Nu er det nu alle pladeselskaberne sætter ind efter vores julegavepenge. Det gør de med massive reklamer, for den ene mere ligegyldige samling efter den anden. Personligt har jeg en massiv aversion imod Michael Bublé, og den bliver ikke mindre af, at han i år har valgt lave en desideret juleudgivelse. Til en begyndelse, synes jeg, at hans navn er det tåbeligste i showbiz. Jeg har ikke nogle lødige argumenter hvorfor, men jeg synes Bublé er et latterligt navn. Jeg synes, han har en umandig lille mund, som han spidser på en helt utroligt (u)sexet måde og så har jeg utroligt svært ved at forstå, hvorfor han har fået så meget succes. Han vil gerne være en crooner, men de skal jo ligesom være lækre og mystiske. Michael Bublé er en umystisk flødedreng med korte ben.

... og er vist tilbage i den rille med at være utilfreds, jeg helt ikke ser mig selv i.

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er jeg bare ikke den store fan af sangere, der udgiver julecd'er... De burde forbydes!

    SvarSlet
  2. ... Og lige som jeg havde klikket 'udgiv' kom der en reklame for Justin Biebers juleCD, det kunne åbenbart blive værre end Michael Bublé.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...