lørdag den 17. december 2011

Cornflakes konfekt

Som regel bager jeg ikke kager eller kaster mig ud i det store konfektshow. Ikke fordi jeg er dårlig til at bage (for det er jeg ikke) men fordi, at jeg jo æder hele molevitten bagefter. Alligevel har der været gang i chokoladesmeltningen her til aften. Vi har produceret en omgang af 90'er klassikeren cornflakes konfekt, både en flok med nødder og nogle med nødder & rosiner. Nu venter vi på, at de stivner så vi kan æde dem alle sammen (de 8 vi satte på altanen for hurtig afkøling, er nemlig væk)



Skulle der sidde nogen derude, der ikke er klar over, hvordan man skruer disse super knasende godter sammen, så kommer der lige en ca. opskrift her:

- cornflakes
- hakkede nødder
- måske rosiner
- smeltet chokolade (man kan komme langt med lidt, men det er sjovere med mere)
blandes sammen og sættes af i toppe på bagepapir. Når stivnet kan det puttes i en kagedåse med bagepapir (hvis ikke de er spist inden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...