tirsdag den 6. december 2011

Jul på bloggen

Så er der jul på bloggen. Endelig har jeg fået smidt nogle julehjorte ind som baggrund. Jeg fik idéer oven ved Louise som allerede 1. december foreslog en jule-make-over. Grundet en del tekniske vanskelighede og det sædvanlige sløvsind er det først i dag lykkedes mig at jule min blog. Over ved Mille er der gang i undren over, hvordan man pynter til jul uden at rode. Jeg har anbefalet julepynt i opgangen og til den liste, vil jeg nu tilføje pynt på bloggen (Her er jo ingen unger, der smider deres legetøj oven i det, velda?)

Oprindeligt havde jeg store ambitioner

1 kommentar:

  1. Ser da godt ud med sådan en hjorte baggrund :)


    Hilsen

    Bent
    Samsung Galaxy S2
    http://mobilreparationer.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...