søndag den 25. december 2011

Julestatus 2011

- 1 svigerfamilie med en helt anden kultur end min egen familie (ønsker mig en oversættelse)
- 1 Sveske i jævnt dårligt humør med forstoppelse og søvnmangel
- 1 meget dygtig mand der klarede de vigtigste ting ved julemiddagen: sovs og brunede kartofler
- 1 meget fin taske hele min dejlige familie har lagt sammen til. Det er toppen at få noget man virkelig ønsker sig. Jeg føler mig som en rigtig voksen
- 1 togrejse i næsten Tom kupeé
- ret meget hjemmelavet konfekt hos min storesøster
- ret meget luft i maven!

Håber I andre har haft en dejlig jul, glæder mig til jeg får fem min for mig selv uden klæbeSvesken, så jeg kan læse om jeres jul.

Ps jeg fik (aflagt) MacBook Pro, ny iPhone 4 og (lidt) taske af min præmiemand, jeg ved godt jeg er utroligt forkælet.


- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...