torsdag den 1. december 2011

... og vinderne er:

Så er der blevet trukket lod om Bingokulgerne herude i Forstaden. Hr. F var lykkens pamfilius, for Svesken var i drømmeland. Jeg er glad for at kunne afsløre, at Christina og Lea aka Pif Paf Puf har vundet Bingokulger. Alle jer  andre må ind på Nammi.is og hive ned af hylderne. I det hele taget har de ret mange sjove ting på Nammi.is

Vinderne!

Mandses lækre hånd
Så søde vindere skriv straks jeres adresser til FruForstad@hotmail.dk, så vil jeg sende lækkerier til jer.

2 kommentarer:

  1. Jeg hopper op og ned af glæde - jubii, jeg har vundet! :)
    Men.. Jeg har netop forsøgt at sende en mail til dig, og så får jeg bare en besked tilbage om at "delivery failed". Mystisk..

    SvarSlet
  2. Heldige mig!!! En mail på vej til dig! ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...