onsdag den 28. december 2011

Støv i maskineriet

Som tidligere fortalt er vi ramt af noget støvallergi, der i den grad bliver aktiveret af familiebesøg på fødeøen. Værst står det til hos min far, som har boet alene i ti år med op til flere rum bare med opbevaring og ingen rengøring. Derfor har Svesken og Hr F været hos farfar, så min far og jeg kunne muge ud. Vi har smidt ud og støvet af to dage i træk. Og er nået til et ok resultet, desværre er min svigerfars hus heller ikke støvfrit og Stakkels Hr. F er nu ramt af allergi, der tilsyneladende har kvalt hans imunforsvar. Derfor ligger han igen i svedig fosterstilling og frygter bihulebetændelse. Han bliver vist sendt til Forstaden i morgen, og så må Svesken og jeg komme, når vi har passet familien lidt længere.


- Fra telefonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...